رفتن به محتوای اصلی
۱۷ مرداد, ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۲
به مناسبت روز خبرنگار انجام شد:

دیدار اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قم با شهردار قم

مطلب بدون عنوان 5302
در آستانه 17 مردادماه روز خبرنگار، اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قم با حضور در دفتر شهردار قم با دکتر سقائیان‌نژاد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهرنیوز، در آستانه فرارسیدن 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، نشست صمیمی اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم با شهردار و جمعی از مدیران شهری قم به میزبانی شهرداری قم برگزار شد.
در این نشست اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم ضمن بیان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این تشکل صنفی و وضعیت فعالیت‌های رسانه‌ای در استان قم، درخواست‌ها و پیشنهادات خود را در جهت توسعه ارتباطات فی‌مابین شهرداری قم و خانه مطبوعات استان قم بیان کردند.
شهردار قم نیز در این جلسه طی سخنانی با تأکید بر مسئولیت بسیار سنگین اصحاب رسانه و ضرورت انصاف و اخلاق در امور رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی، همراهی رسانه‌ها با مجموعه شهرداری را در پیشبرد امور شهر بسیار راهگشا دانست.
در این مراسم همچنین لوح تقدیری از سوی شهردار قم، به نمایندگی از جامعه فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران قم به هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم اهدا شد؛ در متن این لوح تقدیر آمده است:


رسانه‌ها در عصر حاضر و به‌واسطه وفور فناوری‌های اطلاعاتی و دسترسی‌های سهل و آسان، زندگی را در دهکده‌ای جهانی برای بشر به ارمغان آورده‌اند که ساخت این دهکده توسط صاحبان اندیشه و قلم رقم می‌خورد و آنچه می‌بینیم، می‌نویسیم و درک می‌کنیم برساختی است از واقعیت و حقیقت که با زاویه نگاه رسانه به آن دست می‌یابیم.
اعضای گران‌قدر هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم
سلام‌علیکم
فرارسیدن 17 مردادماه فرصتی است تا ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات و برنامه‌های حوزه رسانه و تلاش در جهت استفاده بیشتر از این ظرفیت قابل‌توجه در جریان رشد، توسعه و اعتلای شهر مقدس قم، به نمایندگی از جامعه فرهیخته اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال و پویای شهر مقدس قم، از همراهی و مشارکت آن مجموعه با بخش‌های مختلف شهرداری قم که در سال‌های اخیر منجر شده تا مسیر تحول این بلد مقدس برای زائرین و مجاورین مضجع شریف کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها تبیین و تشریح گردد، تقدیر به عمل آید.
امید است در سایه‌سار ولایت حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی شاهد توفیق روزافزون اصحاب گران‌قدر خبر و رسانه در مسیر پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آبادانی و توسعه کشور عزیزمان باشیم.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/mQP9K